@mastersthesis{fpzg:2158, author = {{Samodol, Antonia}}, title = {{Mogućnosti i načini brendiranja Kube kao turističke destinacije u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:2140, author = {{Vojvodić, Matija}}, title = {{Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića}}, } @mastersthesis{fpzg:2133, author = {{Mikac, Tamara}}, title = {{Strateško komuniciranje arhitektonskih ureda: model učinkovitog akcijskog komunikacijskog plana}}, } @mastersthesis{unidu:2352, author = {{Curavić, Marija}}, title = {{Analiza sadržaja Coca-Colinih objava na Facebooku i Instagramu tijekom pandemije Covid-19}}, } @mastersthesis{unidu:2241, author = {{Dragičević, Ena}}, title = {{Krizno komuniciranje privatnih iznajmljivača u gradu Dubrovniku tijekom Covid-19 pandemije}}, } @mastersthesis{vern:2718, author = {{Maksimović, Sara}}, title = {{Krizno komuniciranje na primjeru atentata na Ivu Pukanića}}, } @mastersthesis{unidu:2240, author = {{Kopanica, Ivana Ljubica}}, title = {{Odnosi s javnošću u kulturi: primjer Dubrovačkih ljetnih igara i Splitskog ljeta 2022}}, } @mastersthesis{vern:2590, author = {{Rajčić, Lucija}}, title = {{Uloga društvenih mreža u kampanji cijepljenja protiv COVID-19 u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unidu:2181, author = {{Spišić, Marija}}, title = {{Oblikovanje kvalitetnih internih odnosa s javnostima u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja}}, } @mastersthesis{vern:2925, author = {{Federici, Lorna}}, title = {{Usporedba pregovaranja menadžera s obzirom na kulturni obrazac}}, } @phdthesis{dsos:113, author = {{Lovrić, Rosanda}}, title = {{TRANSPARENTNOST INFORMACIJA NA MREŽNIM STRANICAMA OBRAZOVNIH INSTITUCIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vern:2472, author = {{Midžić, Jasmina}}, title = {{Utjecaj krizne komunikacije na reputaciju kompanije na primjeru poduzeća Agrokor d.d.}}, } @mastersthesis{unidu:2134, author = {{Motušić, Toni}}, title = {{Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću na primjeru rata u Ukrajini}}, } @mastersthesis{fpzg:1865, author = {{Šantić, Jelena}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u komuniciranju društveno odgovornog poslovanja u hrvatskom bankarskom sektoru tijekom pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{unidu:2135, author = {{Sučić, Šime}}, title = {{Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca}}, } @mastersthesis{fpzg:1848, author = {{Vukelić, Petar}}, title = {{Percepcija važnosti odnosa s javnošću među ravnateljima srednjih škola Grada Zagreba}}, } @mastersthesis{unidu:2130, author = {{Stanković, Ana}}, title = {{Promocija video igara na online društvenim mrežama: studija slučaja S.T.A.L.K.E.R}}, } @mastersthesis{unidu:2087, author = {{Nagy, Anja}}, title = {{Lažne vijesti kao tehnika političke propagande}}, } @mastersthesis{unidu:2082, author = {{Vračarić, Elena}}, title = {{Ratna propaganda na primjeru rata u Ukrajini: Platforma Tik Tok}}, } @mastersthesis{unidu:2081, author = {{Čović, Ivona}}, title = {{Utjecaj online medija u postmodernom društvu}}, } @mastersthesis{unidu:2138, author = {{Konjuh, Antonia}}, title = {{Oblikovanje imidža političara na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unidu:2085, author = {{Rašić, Ivan}}, title = {{Utjecaj pandemije koronavirusa na vođenje predizborne kampanje s posebnim osvrtom na lokalne izbore u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unidu:1949, author = {{Antolović, Ivona}}, title = {{Brendiranje Dubrovnika kao sportske destinacije}}, } @mastersthesis{unidu:1924, author = {{Bulica, Karla}}, title = {{Brendiranje Stona kao turističke destinacije u okvirima održivog razvoja}}, } @mastersthesis{unidu:1899, author = {{Lazarević, Stijepan}}, title = {{Naziv teme na hrvatskom jeziku: Važnost Folklornog ansambla Linđo u očuvanju nematerijalne kulturne baštine dubrovačkog kraja i promicanju kulture u turizmu grada Dubrovnika}}, } @mastersthesis{vern:2384, author = {{Šarić, Ana-Marija}}, title = {{Krizni komunikacijski plan na primjeru Hrvatskog Telekoma}}, } @phdthesis{dsos:71, author = {{Babić, Dejana}}, title = {{KOMUNIKACIJSKI POTENCIJALI DRUŠTVENIH MREŽA U RADU S UČENICIMA OSNOVNIH ŠKOLA}}, } @mastersthesis{unidu:1895, author = {{Grbić, Pero}}, title = {{Integrirana marketinška komunikacija obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unidu:1874, author = {{Gabrić Jokić, Ivana}}, title = {{Umjetnička galerija kao primjer vrednovanja i promidžbe dubrovačke kulture i kulturne baštine}}, } @mastersthesis{unidu:1880, author = {{Karamatić, Nika}}, title = {{Odnosi s javnostima u zdravstvenim ustanovama na primjeru rada Istarskog doma zdravlja}}, } @mastersthesis{unidu:1875, author = {{Brzica, Dajana}}, title = {{Odnosi s medijima hotelskih grupacija Valamar Riviera i Jadranskih luksuznih hotela na dubrovačkom području u uvjetima pandemije koronavirusa}}, } @mastersthesis{unidu:1879, author = {{Medvidović, Mia}}, title = {{Politička komunikacija Predsjednika Vlade RH i Predsjednika Republike RH u televizijama s nacionalnom koncesijom}}, } @mastersthesis{unidu:1877, author = {{Žderić, Marta}}, title = {{Rebranding doline Neretve - strateške smjernice}}, } @mastersthesis{unidu:1653, author = {{Sarić, Rea}}, title = {{OSJ u komercijalnim platformama za gledanje filmova i televizijskih serija}}, } @mastersthesis{unidu:1655, author = {{Roko, Stjepo}}, title = {{Odnosi s javnošću u sportu: studija slučaja NK Osijek}}, } @mastersthesis{unidu:1652, author = {{Knego, Lea}}, title = {{Politička komunikacija u Republici Hrvatskoj za vrijeme COVID-19 pandemije}}, } @mastersthesis{unidu:1654, author = {{Jukan, Emina}}, title = {{Uloga društvenih medija u hotelskom i destinacijskom marketingu}}, } @mastersthesis{fpzg:1566, author = {{Žužić, Krešimira}}, title = {{SJEDINJENE AMERIČKE DRŽAVE: KOLIJEVKA MODERNIH ODNOSA S JAVNOŠĆU}}, } @mastersthesis{unidu:1615, author = {{Čupić, Elena}}, title = {{Percepcija o sigurnosti podataka na društvenim mrežama Facebook i Instagram kod studenata Sveučilišta u Dubrovniku i Sveučilišta u Sieni}}, } @mastersthesis{unidu:1587, author = {{Ogresta, Victoria}}, title = {{Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama na primjeru Women's Bank-a}}, } @mastersthesis{vern:1282, author = {{Batur, Stipe}}, title = {{Uloga propagande u usponu nacionalsocijalizma}}, } @mastersthesis{vern:1340, author = {{Anđelić, Eva}}, title = {{Promjena retorike Angele Merkel za vrijeme trajanja izbjegličke krize}}, } @mastersthesis{vern:1152, author = {{Šijan, Mario}}, title = {{Izrada komunikacijske strategije za malu tvrtku}}, } @mastersthesis{unidu:1882, author = {{Perdijić, Lena}}, title = {{Utjecaj komunikacije na izlaznost na izbore za Europski parlament 2019. u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{vern:1051, author = {{Petaj, Ena}}, title = {{Komparativna analiza primjera krize odabranih poduzeća}}, } @mastersthesis{vern:960, author = {{Krivohlavek, Zdenka}}, title = {{Krizna komunikacija na primjeru British Petroleuma i Toyote}}, } @mastersthesis{vern:957, author = {{Modlic, Robert}}, title = {{Analiza upravljanja poslovnim komunikacijama i uspješnost poslovanja poduzeća EA}}, } @mastersthesis{vern:974, author = {{Duvnjak, Tena}}, title = {{Povezanost odabranih pojmova u sektoru informacijskih tehnologija}}, } @mastersthesis{vern:931, author = {{Smolković, Petra}}, title = {{Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana}}, } @mastersthesis{vern:932, author = {{Paladin, Jana}}, title = {{Utjecaj influencera na potrošače}}, } @mastersthesis{vern:912, author = {{Buljat, Ines}}, title = {{Utjecaj medija na percepciju ljepote}}, } @mastersthesis{unidu:1078, author = {{Tomašević, Ivona}}, title = {{Mikroagencije u OSJ - djelokrug rada, perspektive i trendovi}}, } @mastersthesis{unidu:1132, author = {{Pušić, Paula}}, title = {{Neverbalna komunikacija u kriznom komuniciranju}}, } @mastersthesis{vern:839, author = {{Jeličić, Nataša}}, title = {{Analiza korištenja društvenih medija u hotelijerstvu na odabranom primjeru dizajnerskog hotela Lone}}, } @phdthesis{dsos:55, author = {{Rašan, Ivana}}, title = {{Uloga imidža i interakcijske pravednosti u radnom ponašanju studenata}}, } @mastersthesis{vern:786, author = {{Čuček, Mirna}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje kao faktor upravljanja krizom na primjeru tvrtki Tehnix i Pevec}}, } @mastersthesis{vern:749, author = {{Grbin, Dolores}}, title = {{Izrada strateškog komunikacijskog plana na primjeru turističko-zdravstvenog centra}}, } @mastersthesis{vern:722, author = {{Sedlar, Ema Emili}}, title = {{Analiza objava o Istanbulskoj konvenciji na portalima narod.hr i tportal.hr}}, } @mastersthesis{vern:707, author = {{Čutura, Lucija}}, title = {{Analiza eksterne komunikacije Ministarstva zdravstva Republike Hrvatske u prvom kvartalu 2019. godine}}, } @mastersthesis{vern:670, author = {{Šoša, Valentina}}, title = {{Rebranding Zagrebačkog hipodroma}}, } @mastersthesis{vern:645, author = {{Knez, Hana}}, title = {{Priprema krizne komunikacije za slučaj štrajka u Hrvatskoj pošti}}, } @mastersthesis{vern:619, author = {{Tulić, Marija}}, title = {{Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar}}, } @mastersthesis{vern:565, author = {{Radoš, Juraj}}, title = {{Pojavnost i regulacija govora mržnje na društvenoj mreži Facebook}}, } @mastersthesis{vern:975, author = {{Knežević, Sara Lucia}}, title = {{Sadržajni marketing osoba i proizvoda na društvenoj mreži Instagram}}, } @mastersthesis{vern:547, author = {{Mišukić, Mirela}}, title = {{Komparativna analiza hrvatskih agencija za odnose s javnošću}}, } @mastersthesis{vern:536, author = {{Pancirov, Nina}}, title = {{Usporedba neverbalne komunikacije na primjeru govornika Andreja Plenkovića i Donalda Trumpa}}, } @mastersthesis{bernays:232, author = {{Bogdanović, Heili}}, title = {{Vizualni identitet korporacija kao ključni komunikacijski alat}}, } @mastersthesis{vern:502, author = {{Lipanović, Marija}}, title = {{Organizacija i uspjeh eventa na primjeru zagrebačkog Adventa}}, } @mastersthesis{unidu:893, author = {{Jovanović, Suzana}}, title = {{Utjecaj odnosa s javnošću na odnos između liječnika i pacijenta u javnom zdravstvenom sustavu}}, } @mastersthesis{vern:472, author = {{Mažuran, Tina}}, title = {{Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu}}, } @mastersthesis{vern:464, author = {{Mažuran, Tina}}, title = {{Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu}}, } @mastersthesis{unidu:754, author = {{Popović, Jasmina}}, title = {{Utjecaj interne komunikacije na zadovoljstvo zaposlenika - interna komunikacija zaposlenih u odabranim gimnazijama i srednjim strukovnim školama}}, } @mastersthesis{aukos:73, author = {{Marjančević, Nikolina}}, title = {{Korporativno i krizno komuniciranje u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{unidu:890, author = {{Sokol, Suzi}}, title = {{Evolucija govornika kroz revoluciju medija na primjeru političara 20. stoljeća}}, } @phdthesis{dsos:45, author = {{Gluvačević, Dejan}}, title = {{Percepcija Europske unije u Republici Hrvatskoj tijekom prve godine članstva (srpanj 2013. – srpanj 2014.)}}, } @mastersthesis{vern:366, author = {{Crnić, Davor}}, title = {{Analiza političke komunikacije predsjedničkih kandidata na predsjedničkim izborima 2014./2015.}}, } @mastersthesis{vern:304, author = {{Đaković, Dalia}}, title = {{Analiza političko-propagandnih filmova u diktaturama i demokraciji}}, } @mastersthesis{vern:251, author = {{Šarić, Sara}}, title = {{Analiza korištenja odabrane društvene mreže na primjeru učenika osnovnih škola u Požegi}}, } @mastersthesis{vern:224, author = {{Žarković, Igor}}, title = {{Analiza provedbe zakona o pravu na pristup informacijama u Republici Hrvatskoj}}, } @phdthesis{dsos:31, author = {{Alebić, Luka}}, title = {{Pogled na digitalnu humanistiku: o fenomenu i postupku vizualizacije podataka iz kulture}}, } @mastersthesis{vern:199, author = {{Guzobad, Lovre}}, title = {{Usporedba kriznog komuniciranja u malim i velikim parlamentarnim strankama}}, } @mastersthesis{vern:180, author = {{Car, Bruno}}, title = {{Analiza neverbalne komunikacije kandidata za premijera tijekom političkog sučeljavanja na parlamentarnim izborima 2016.}}, } @mastersthesis{vern:149, author = {{Kunštek, Goran}}, title = {{Opravdanost organiziranja regionalne manifestacije u svrhu povećanja prepoznatljivosti lokalnog medija na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{vern:125, author = {{Turalija, Iva}}, title = {{Analiza upravljanja kriznom komunikacijom na primjeru odabranog poduzeća zahvaćenog vremenskim nepogodama}}, } @mastersthesis{vern:100, author = {{Lazić, Tamara}}, title = {{Značaj neverbalne komunikacije u elektroničkim medijima na primjeru odabrane televizije}}, } @mastersthesis{aukos:378, author = {{Ilić, Sara}}, title = {{Hibridno medijsko djelovanje i hibridni medijski sustavi}}, } @mastersthesis{aukos:76, author = {{Grgić, Irena}}, title = {{Popularna kultura; Reality emisije}}, } @mastersthesis{bernays:94, author = {{Banovac, Karlo}}, title = {{Važnost interne komunikacije za funkcioniranje organizacije}}, } @mastersthesis{vern:26, author = {{Mirenić, Ana}}, title = {{Pripremljenost Veleučilišta Velika Gorica na kriznu komunikaciju}}, } @mastersthesis{bernays:43, author = {{Sliško, Petra}}, title = {{Interna komunikacija kao jedan od alata motivacije zaposlenika}}, } @mastersthesis{bernays:219, author = {{Babojelić, Nino}}, title = {{Krizno komuniciranje na primjeru Ureda za upravljanje u hitnim situacijama}}, } @mastersthesis{unidu:389, author = {{Krajačec, Ana}}, title = {{Utjecaj stresa na učinkovitost stručnih djelatnika u organizacijama socijalne skrbi}}, } @mastersthesis{kultos:271, author = {{Lukač, Ines}}, title = {{Je li etika u odnosima s javnošću oksimoron?}}, } @mastersthesis{kultos:265, author = {{Kranjčević, Veronika}}, title = {{Komunikacija reklamama}}, } @mastersthesis{kultos:235, author = {{Butković, Mirna}}, title = {{Neverbalna komunikacija u nijemom filmu kroz bihevioristički pristup Charlija Chaplina}}, } @mastersthesis{kultos:286, author = {{Mihaljević, Šejla}}, title = {{Promidžba zdrave hrane i svjesnost konzumenata}}, } @phdthesis{dsos:35, author = {{Borčić, Nikolina}}, title = {{Međuodnos argumentacije, konceptualnih metafora i neverbalne komunikacije u javnim nastupima njemačkih i hrvatskih političara}}, } @phdthesis{dsos:37, author = {{Stanić, Ivana}}, title = {{Uloga ravnatelja u stvaranju imidža osnovne škole na primjeru Republike Hrvatske i Republike Makedonije}}, } @phdthesis{dsos:38, author = {{Škarica, Jadranka}}, title = {{Važnost i uloga komunikacije u srednjim i velikim organizacijama tijekom procesa upravljanja promjenama}}, } @mastersthesis{bernays:50, author = {{Tolušić, Andrej}}, title = {{Interna komunikacija u HBOR-u}}, } @mastersthesis{bernays:73, author = {{Golubović, Snježana}}, title = {{Mobing kao oblik lošeg komuniciranja u organizaciji}}, } @mastersthesis{kultos:295, author = {{Špiranec, Daniel}}, title = {{Utjecaj Novog vala na glazbenu scenu u Osijeku}}, } @mastersthesis{bernays:86, author = {{Stašević, Marina}}, title = {{Interno komuniciranje na primjeru Zagrebačkog holdinga}}, } @mastersthesis{kultos:376, author = {{Lulić, Niko}}, title = {{Analiza modnih trendova kroz modno novinarstvo na primjeru utjecajnih modnih časopisa}}, } @mastersthesis{kultos:258, author = {{Grbanović, Valentina}}, title = {{Celebrity kultura i odnosi s javnošću}}, } @mastersthesis{kultos:280, author = {{Malinić, Tena}}, title = {{Imidž i identitet struke i praktičara za odnose s javnošću}}, } @mastersthesis{kultos:252, author = {{Družinec, Martina}}, title = {{Komunikacija u virtualnom svijetu. Je li interpersonalna komunikacija ugrožena novom online simbolikom?}}, } @mastersthesis{kultos:324, author = {{Schatzl, Dino}}, title = {{Korporativno komuniciranje u kontekstu suvremenih odnosa s javnošću}}, } @mastersthesis{kultos:230, author = {{Ageljić, Ivana}}, title = {{Tanka (ali jasna) granica između odnosa s javnošću i marketinga}}, } @mastersthesis{kultos:236, author = {{Azapović, Ines}}, title = {{Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima}}, } @phdthesis{dsos:34, author = {{Lesinger, Gordana}}, title = {{Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi}}, }