@phdthesis{efos:4887, author = {{Nujić, Lidija}}, title = {{MENADŽMENT KAO ČIMBENIK KONKURENTNOSTI NAUTIČKOG TURIZMA}}, } @phdthesis{efos:2921, author = {{Bienenfeld, Martina}}, title = {{Marketing urbanog turizma u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{unidu:434, author = {{Čebulc, Vilim}}, title = {{Upravljanje markom na primjeru kompanije "KTM AG"}}, } @mastersthesis{unidu:61, author = {{Jelavić, Matea}}, title = {{Upravljanje markom u sportu}}, } @mastersthesis{unidu:62, author = {{Juran, Tanja}}, title = {{Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unidu:39, author = {{Lucić, Paula}}, title = {{Upravljanje marketingom na primjeru poduzeća Blitz - Cinestar d.o.o.}}, } @mastersthesis{unidu:43, author = {{Pavlović, Dragan}}, title = {{Upravljanje markom u elektroenergetskom sektoru Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{unidu:32, author = {{Ševelj, Maris}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva korisnika programa lojalnosti u telekomunikacijskoj industriji}}, } @mastersthesis{unidu:41, author = {{Vučićević, Dajana}}, title = {{Upravljanje markom u online okruženju}}, } @phdthesis{efos:888, author = {{Bosnić, Irena}}, title = {{Marketing riječnog turizma}}, }