prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup

Šimunović, Maro
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Šimunović, M. (2019). Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup (Undergraduate thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:199905

Šimunović, Maro. "Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:199905

Šimunović, Maro. "Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:199905

Šimunović, M. (2019). 'Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:199905

Šimunović M. Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2019 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:199905

M. Šimunović, "Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:199905

Please login to the repository to save this object to your list.