undergraduate thesis
Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća

Rubčić, Tanja (2019)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Rubčić, T. (2019). Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić, Tanja. "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić, Tanja. "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić, T. (2019). 'Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 03 June 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić T. Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2019 [cited 2020 June 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

T. Rubčić, "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Islandora Bookmark - Please login to use this feature