undergraduate thesis
Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća

Rubčić, Tanja
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Rubčić, T. (2019). Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća (Undergraduate thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić, Tanja. "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić, Tanja. "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić, T. (2019). 'Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić T. Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2019 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

T. Rubčić, "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Please login to the repository to save this object to your list.