University of Dubrovnik Faculty of Economics and Business
Cite this document
Mamuzić, A. (2019). Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644
Mamuzić, Ana. "Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644
Mamuzić, Ana. "Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644
Mamuzić, A. (2019). 'Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644
Mamuzić A. Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2019 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644
A. Mamuzić, "Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644