master's thesis
Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda

Ana Mamuzić (2019)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document

Mamuzić, A. (2019). Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644

Mamuzić, Ana. "Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644

Mamuzić, Ana. "Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644

Mamuzić, A. (2019). 'Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 28 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644

Mamuzić A. Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2019 [cited 2020 January 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644

A. Mamuzić, "Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644

Islandora Bookmark - Please login to use this feature