master's thesis
Study on Loyalty in Perception Process Area and Delivered Value of the Product

Ana Mamuzić (2019)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document

Mamuzić, A. (2019). Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644

Mamuzić, Ana. "Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644

Mamuzić, Ana. "Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644

Mamuzić, A. (2019). 'Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 24 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644

Mamuzić A. Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2019 [cited 2019 October 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644

A. Mamuzić, "Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644