prikaz prve stranice dokumenta Teorije motivacije  i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje

Cvjetanović, Marija
University of Dubrovnik
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Cvjetanović, M. (2021). Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje (Undergraduate thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433

Cvjetanović, Marija. "Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433

Cvjetanović, Marija. "Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433

Cvjetanović, M. (2021). 'Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433

Cvjetanović M. Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2021 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433

M. Cvjetanović, "Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433

Please login to the repository to save this object to your list.