Title Poslovno komuniciranje u bankarskom sektoru
Title (english) Business Communication in Banking Sector
Author Sanja Barbarus
Mentor Katija Vojvodić (mentor)
Committee member Marija Bečić (predsjednik povjerenstva)
Committee member Matea Matić Šošić (član povjerenstva)
Granter University of Dubrovnik (Faculty of Economics and Business) Dubrovnik
Defense date and country 2022-06-20, Croatia
Scientific / art field, discipline and subdiscipline SOCIAL SCIENCES Economics Organization and Management
Abstract Komunikacija je osnova gotovo svakog odnosa, a poslovna je komunikacija definitivno jedan ključni element uspješnog poslovanja gotovo svake organizacije. U poslovnoj je komunikaciji iznimno i jednako bitna i interna i eksterna komunikacija i to bez obzira bila ona u realnom ili pak virtualnom svijetu budući da njihovo zanemarivanje vodi ka nemotiviranosti zaposlenika, lošem imidžu i naposljetku lošem poslovanju organizacije. U ovom je radu obrađena tema poslovne komunikacije u jednom specifičnom polju, odnosno u bankarskom sektoru kao jednoj uslužnoj djelatnosti koji bez kvalitetne interne i eksterne komunikacije ne može funkcionirati budući da je upravo odnos, odnosno komunikacija s klijentom početna točka bilo koje njihove poslovne suradnje. Tradicionalno je bankarstvo prvenstveno odlikovao razgovor s klijentom uživo, odnosno u poslovnicama banke, a danas se, razvojem tehnologija, posebice interneta, kompletan bankarski posao preselio i u virtualnu sferu te tako danas imamo izuzetno razvijeno internet i mobilno bankarstvo koje se svakim danom, osluškujući potrebe tržišta, sve više i više razvija. Kako bi se prikazalo na koji način poslovna komunikacija funkcionira u praksi te kako izgleda suvremeno bankarsko poslovanje u Hrvatskoj, napravljena je analiza bankovnog poslovanja, odnosno poslovne komunikacije OTP banke d.d. kojom se pokazalo kako je ova banka primjer kvalitetnog poslovnog komuniciranja banke kako sa svojim internim tako i s eksternim javnostima s obzirom na to da njeguje i potiče otvorenu i transparentnu komunikaciju unutar svoje banke, a na isti način komunicira i sa svojim eksternim javnostima putem raznih kanala i platformi kako u realnoj, tako i u virtualnoj sferi.
Abstract (english) Communication is the foundation of almost every relationship, and business communication is one of the key elements in the business success of almost all organizations. When it comes to business communication, both internal and external communication are extremely important, whether in the real or virtual world, because neglecting either of these aspects leads to unmotivated employees, a poor image, and ultimately a poor business organization. This paper deals with the issue of business communication in a specific sector, namely the banking sector as a service activity that cannot function without high quality internal and external communication, since the relationship or communication with the customer is the starting point of any business collaboration. Traditionally, banking was primarily characterized by a live conversation with the customer, i.e. in the bank's branches. Today, with the development of technology, especially the Internet, the entire banking business has shifted to the virtual sphere, which is developing more and more every day. In order to show how business communication works in practice and what modern banking in Croatia looks like, an analysis of banking operations, i.e. business communication of OTP banka d.d. was conducted. It showed that this bank is an example of high quality business communication with both internal and external public, as it maintains and promotes open and transparent communication within its bank and in the same way communicates with its external public through various channels and platforms both in the real and virtual spheres.
Keywords
poslovna komunikacija
interna komunikacija
eksterna komunikacija
bankarski sektor
Keywords (english)
business communication
internal communication
external communication
banking sector
Language croatian
URN:NBN urn:nbn:hr:155:402696
Study programme Title: Financial Management Study programme type: professional Study level: specialist graduate Academic / professional title: stručni/a specijalist/ specijalistica financijskog menadžmenta (stručni/a specijalist/ specijalistica financijskog menadžmenta)
Type of resource Text
File origin Born digital
Access conditions Access restricted to students and staff of home institution
Terms of use
Created on 2022-09-19 09:48:13