prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije

Curić, Mirna
University of Dubrovnik
Department of Communicology

Cite this document

Curić, M. (2024). Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021

Curić, Mirna. "Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021

Curić, Mirna. "Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021

Curić, M. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 14 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021

Curić M. Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2024 [cited 2024 September 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021

M. Curić, "Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021

Please login to the repository to save this object to your list.