prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj organizacijskih i marketinških inovacija na uspješnost poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj organizacijskih i marketinških inovacija na uspješnost poduzeća

Pavić, Nikolina
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Pavić, N. (2024). Utjecaj organizacijskih i marketinških inovacija na uspješnost poduzeća (Undergraduate thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:710872

Pavić, Nikolina. "Utjecaj organizacijskih i marketinških inovacija na uspješnost poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:710872

Pavić, Nikolina. "Utjecaj organizacijskih i marketinških inovacija na uspješnost poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:710872

Pavić, N. (2024). 'Utjecaj organizacijskih i marketinških inovacija na uspješnost poduzeća', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 28 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:710872

Pavić N. Utjecaj organizacijskih i marketinških inovacija na uspješnost poduzeća [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2024 [cited 2024 September 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:710872

N. Pavić, "Utjecaj organizacijskih i marketinških inovacija na uspješnost poduzeća", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:710872

Please login to the repository to save this object to your list.