prikaz prve stranice dokumenta Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća

Kozić, Barbara
University of Dubrovnik
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Kozić, B. (2024). Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

Kozić, Barbara. "Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

Kozić, Barbara. "Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

Kozić, B. (2024). 'Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

Kozić B. Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2024 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

B. Kozić, "Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

Please login to the repository to save this object to your list.