prikaz prve stranice dokumenta Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga

Lončarić, Laura
University of Dubrovnik
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Lončarić, L. (2024). Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga (Undergraduate thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

Lončarić, Laura. "Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

Lončarić, Laura. "Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

Lončarić, L. (2024). 'Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 23 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

Lončarić L. Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2024 [cited 2025 January 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

L. Lončarić, "Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

Please login to the repository to save this object to your list.