No public access
master's thesis
Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije

Katarina Lučić (2016)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document

Lučić, K. (2016). Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846

Lučić, Katarina. "Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846

Lučić, Katarina. "Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846

Lučić, K. (2016). 'Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 06 April 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846

Lučić K. Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2016 [cited 2020 April 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846

K. Lučić, "Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846

Islandora Bookmark - Please login to use this feature