No public access
master's thesis
The social, ethical and legal aspects of marketing communications

Katarina Lučić (2016)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document

Lučić, K. (2016). Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846

Lučić, Katarina. "Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846

Lučić, Katarina. "Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846

Lučić, K. (2016). 'Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 21 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846

Lučić K. Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2016 [cited 2019 October 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846

K. Lučić, "Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:394846