master's thesis
The impact of new technologies on the effectiveness of product placement of subjects of travel intermediaries

Marijana Asturić (2017)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document...

Asturić, M. (2017). Utjecaj novih tehnologija na efikasnost plasmana proizvoda subjekata turističkog posredovanja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:753742

Asturić, Marijana. "Utjecaj novih tehnologija na efikasnost plasmana proizvoda subjekata turističkog posredovanja." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:753742

Asturić, Marijana. "Utjecaj novih tehnologija na efikasnost plasmana proizvoda subjekata turističkog posredovanja." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:753742

Asturić, M. (2017). 'Utjecaj novih tehnologija na efikasnost plasmana proizvoda subjekata turističkog posredovanja', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 24 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:753742

Asturić M. Utjecaj novih tehnologija na efikasnost plasmana proizvoda subjekata turističkog posredovanja [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2017 [cited 2019 March 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:753742

M. Asturić, "Utjecaj novih tehnologija na efikasnost plasmana proizvoda subjekata turističkog posredovanja", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:753742