prikaz prve stranice dokumenta Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje

Jurašić, Sara
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Jurašić, S. (2017). Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić, Sara. "Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić, Sara. "Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić, S. (2017). 'Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 27 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić S. Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2017 [cited 2020 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

S. Jurašić, "Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Islandora Bookmark - Please login to use this feature