University of Dubrovnik Faculty of Economics and Business
Cite this document
Pranjić, K. (2017). Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902
Pranjić, Katarina. "Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902
Pranjić, Katarina. "Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902
Pranjić, K. (2017). 'Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 17 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902
Pranjić K. Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2017 [cited 2024 December 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902
K. Pranjić, "Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902