No public access
master's thesis
EFFICIENCY OF THE USE OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS TO PROMOTE THE SPECIAL EVENTS

Marija Lučić (2015)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document

Lučić, M. (2015). Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Lučić, Marija. "Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Lučić, Marija. "Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Lučić, M. (2015). 'Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 18 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Lučić M. Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2015 [cited 2019 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

M. Lučić, "Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127