No public access
master's thesis
Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja

Marija Lučić (2015)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document

Lučić, M. (2015). Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Lučić, Marija. "Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Lučić, Marija. "Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Lučić, M. (2015). 'Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 01 April 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Lučić M. Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2015 [cited 2020 April 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

M. Lučić, "Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Islandora Bookmark - Please login to use this feature