Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje markom na primjeru kompanije Kraš

Lora Gašpar (2018)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document

Gašpar, L. (2018). Upravljanje markom na primjeru kompanije Kraš (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677948

Gašpar, Lora. "Upravljanje markom na primjeru kompanije Kraš." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677948

Gašpar, Lora. "Upravljanje markom na primjeru kompanije Kraš." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677948

Gašpar, L. (2018). 'Upravljanje markom na primjeru kompanije Kraš', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 06 April 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677948

Gašpar L. Upravljanje markom na primjeru kompanije Kraš [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2020 April 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677948

L. Gašpar, "Upravljanje markom na primjeru kompanije Kraš", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677948

Islandora Bookmark - Please login to use this feature