master's thesis
The role of marketing strategy in company KNITD on social networks

Tea Brajković (2018)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document...

Brajković, T. (2018). Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković, Tea. "Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković, Tea. "Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković, T. (2018). 'Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 24 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković T. Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2019 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

T. Brajković, "Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276