Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama

Tea Brajković (2018)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document

Brajković, T. (2018). Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković, Tea. "Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković, Tea. "Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković, T. (2018). 'Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 02 April 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković T. Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2020 April 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

T. Brajković, "Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Islandora Bookmark - Please login to use this feature