prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama

Brajković, Tea
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Brajković, T. (2018). Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković, Tea. "Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković, Tea. "Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković, T. (2018). 'Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 19 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Brajković T. Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2024 February 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

T. Brajković, "Uloga marketinških aktivnosti poduzeća KNITD na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:877276

Please login to the repository to save this object to your list.