master's thesis
Hallmark events and socio - economic effects for development of the product of the destination

Mario Slade (2018)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document...

Slade, M. (2018). Hallmark manifestacije i pripadajući društveno - ekonomski i učinici za razvoj proizvoda destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:386977

Slade, Mario. "Hallmark manifestacije i pripadajući društveno - ekonomski i učinici za razvoj proizvoda destinacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:386977

Slade, Mario. "Hallmark manifestacije i pripadajući društveno - ekonomski i učinici za razvoj proizvoda destinacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:386977

Slade, M. (2018). 'Hallmark manifestacije i pripadajući društveno - ekonomski i učinici za razvoj proizvoda destinacije', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 27 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:386977

Slade M. Hallmark manifestacije i pripadajući društveno - ekonomski i učinici za razvoj proizvoda destinacije [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2019 March 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:386977

M. Slade, "Hallmark manifestacije i pripadajući društveno - ekonomski i učinici za razvoj proizvoda destinacije", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:386977