undergraduate thesis
The impact of mass communication on attitudes and percieved value of consumers

Ivana Tomičić (2018)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document...

Tomičić, I. (2018). Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, Ivana. "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, Ivana. "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, I. (2018). 'Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 20 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić I. Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2019 June 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

I. Tomičić, "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513