prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača

Tomičić, Ivana
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Tomičić, I. (2018). Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, Ivana. "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, Ivana. "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, I. (2018). 'Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 30 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić I. Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2020 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

I. Tomičić, "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Islandora Bookmark - Please login to use this feature