Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
The impact of mass communication on attitudes and percieved value of consumers

Ivana Tomičić (2018)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document

Tomičić, I. (2018). Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, Ivana. "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, Ivana. "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, I. (2018). 'Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 11 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić I. Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2019 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

I. Tomičić, "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513