Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
The role of travel agency in the development of the product of tourist destiination

Anamaria Galjuf (2019)
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics
Cite this document

Galjuf, A. (2019). Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Galjuf, Anamaria. "Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Galjuf, Anamaria. "Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Galjuf, A. (2019). 'Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 19 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Galjuf A. Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2019 [cited 2019 October 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

A. Galjuf, "Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316