prikaz prve stranice dokumenta Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije

Galjuf, Anamaria
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Galjuf, A. (2019). Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Galjuf, Anamaria. "Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Galjuf, Anamaria. "Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Galjuf, A. (2019). 'Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 25 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Galjuf A. Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2019 [cited 2020 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

A. Galjuf, "Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Islandora Bookmark - Please login to use this feature