prikaz prve stranice dokumenta Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala

Bošnjak, Marija
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Bošnjak, M. (2021). Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355

Bošnjak, Marija. "Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355

Bošnjak, Marija. "Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355

Bošnjak, M. (2021). 'Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 22 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355

Bošnjak M. Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2021 [cited 2024 April 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355

M. Bošnjak, "Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355

Please login to the repository to save this object to your list.