master's thesis
Sponzorstvo kao oblik marketinškog komuniciranja u sportu

Saulović, Martina
University of Dubrovnik
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Saulović, M. (2021). Sponzorstvo kao oblik marketinškog komuniciranja u sportu (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:487999

Saulović, Martina. "Sponzorstvo kao oblik marketinškog komuniciranja u sportu." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:487999

Saulović, Martina. "Sponzorstvo kao oblik marketinškog komuniciranja u sportu." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:487999

Saulović, M. (2021). 'Sponzorstvo kao oblik marketinškog komuniciranja u sportu', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:487999

Saulović M. Sponzorstvo kao oblik marketinškog komuniciranja u sportu [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2021 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:487999

M. Saulović, "Sponzorstvo kao oblik marketinškog komuniciranja u sportu", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:487999

Please login to the repository to save this object to your list.