University of Dubrovnik Faculty of Economics and Business
Cite this document
Lošić, Š. (2023). Društvene mreže u funkciji izgradnje imidža poduzeća (Undergraduate thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:731048
Lošić, Šejla. "Društvene mreže u funkciji izgradnje imidža poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:731048
Lošić, Šejla. "Društvene mreže u funkciji izgradnje imidža poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:731048
Lošić, Š. (2023). 'Društvene mreže u funkciji izgradnje imidža poduzeća', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:731048
Lošić Š. Društvene mreže u funkciji izgradnje imidža poduzeća [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2023 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:731048
Š. Lošić, "Društvene mreže u funkciji izgradnje imidža poduzeća", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:731048