Vilović, L. (2024). Korištenje Instagrama kao alata odnosa s javnostima u predizbornoj kampanji Ureda Europskog Parlamenta u Republici Hrvatskoj 2024. godine (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:363870
Vilović, Lana. "Korištenje Instagrama kao alata odnosa s javnostima u predizbornoj kampanji Ureda Europskog Parlamenta u Republici Hrvatskoj 2024. godine." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:363870
Vilović, Lana. "Korištenje Instagrama kao alata odnosa s javnostima u predizbornoj kampanji Ureda Europskog Parlamenta u Republici Hrvatskoj 2024. godine." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:363870
Vilović, L. (2024). 'Korištenje Instagrama kao alata odnosa s javnostima u predizbornoj kampanji Ureda Europskog Parlamenta u Republici Hrvatskoj 2024. godine', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:363870
Vilović L. Korištenje Instagrama kao alata odnosa s javnostima u predizbornoj kampanji Ureda Europskog Parlamenta u Republici Hrvatskoj 2024. godine [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2024 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:363870
L. Vilović, "Korištenje Instagrama kao alata odnosa s javnostima u predizbornoj kampanji Ureda Europskog Parlamenta u Republici Hrvatskoj 2024. godine", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:363870