Tomičić, I. (2018). Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača (Undergraduate thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513
Tomičić, Ivana. "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513
Tomičić, Ivana. "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513
Tomičić, I. (2018). 'Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513
Tomičić I. Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513
I. Tomičić, "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513