@mastersthesis{unidu:2365, author = {{Ficović, Barbara}}, title = {{Počeci turizma u Zagrebu}}, } @mastersthesis{unidu:2339, author = {{Tunić, Kristina}}, title = {{Suvremene marketinške strategije u prodaji hotela}}, } @mastersthesis{unidu:2353, author = {{Benić, Marija}}, title = {{Suvremene metode kontinuiranog unapređenja poslovnih procesa kompanija}}, } @mastersthesis{unidu:2334, author = {{Mihaica, Antoneta}}, title = {{Trendovi u turizmu i organizatori putovanja}}, } @mastersthesis{unidu:2332, author = {{Cvjetanović, Marija}}, title = {{Disruptivni poslovni modeli: održivost alata}}, } @mastersthesis{unidu:2325, author = {{Bajo, Ivan}}, title = {{Upravljanje kvalitetom u hotelu "Hilton Imperial"}}, } @mastersthesis{unidu:2331, author = {{Cvjetković, Jelena}}, title = {{Zaštita potrošača - odgovornosti i obveze kao princip poslovanja turoperatora}}, } @mastersthesis{unidu:2305, author = {{Belin, Romana}}, title = {{Upravljanje kvalitetom i kontrola u hotelima i restoranima}}, } @mastersthesis{unidu:2275, author = {{Dugandžić, Laura}}, title = {{Funkcije turoperatora}}, } @mastersthesis{unidu:2266, author = {{Butigan, Nika}}, title = {{Prodajni susret i zaključenje prodaje}}, } @mastersthesis{unidu:2268, author = {{Dragićević, Josipa}}, title = {{Tržišno pozicioniranje i prilagođavanje kompanije}}, } @mastersthesis{unidu:2195, author = {{Devčić, Dominik}}, title = {{Poduzetništvo i inovacije u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{unidu:2193, author = {{Oberan, Petra}}, title = {{Teorije motivacije}}, } @mastersthesis{unidu:2191, author = {{Belemečić, Ana}}, title = {{Ugovori i pravna definicja poslovne suradnje posrednika u tuirzmu i davatelja turističkih usluga}}, } @mastersthesis{unidu:2165, author = {{Primorac, Dora}}, title = {{Planiranje i organiziranje mega događaja}}, } @mastersthesis{unidu:2074, author = {{Kudrić, Lana}}, title = {{Edukacija i doprinos lokalnog stanovništva u kreiranju konkurentnog turističkog prostora}}, } @mastersthesis{unidu:2073, author = {{Vuković, Diana}}, title = {{Partnerstva turoperatora i hotelskih poduzeća u uvjetima neizvjesnosti}}, } @mastersthesis{unidu:2013, author = {{Šerić, Luka}}, title = {{Klapsko pjevanje kao dinamična komponenta nematerijalne baštine}}, } @mastersthesis{unidu:2058, author = {{Zec, Ivana}}, title = {{Yield menadžment}}, } @mastersthesis{unidu:2111, author = {{Curić, Ivana}}, title = {{ModelI strateškog upravljanja turističkom ponudom - razvojne komponente}}, } @mastersthesis{unidu:1985, author = {{Škorvaga Kramarić, Tea}}, title = {{Kamenica kao autohtonost: delicija i nematerijalna baština}}, } @mastersthesis{unidu:1982, author = {{Radić, Kristijan}}, title = {{Analiza likvidnosti i solventnosti trgovačkog društva Importane Resort d.o.o.}}, } @mastersthesis{unidu:1983, author = {{Vuličević, Romana}}, title = {{Utjecaj COVID-19 na poslovanje na primjeru Hotela Maestral d.o.o.}}, } @mastersthesis{unidu:1956, author = {{Šop, Anamarija}}, title = {{Marketing menadžment hotelskih poduzeća}}, } @mastersthesis{unidu:1872, author = {{Simoni, Ivana}}, title = {{Društeno - ekonomski učinci mega manifestacija}}, } @mastersthesis{unidu:1862, author = {{Omerčahić, Amar}}, title = {{Razvoj turističke ponude destinacije u kontekstu prostorne prihvatljivosti}}, } @mastersthesis{unidu:1795, author = {{Marasović, Benjamin}}, title = {{Poslovni anđeli}}, } @mastersthesis{unidu:1846, author = {{Cvjetković, Jelena}}, title = {{Analiza i praćenje trendova u turizmu na razini EU}}, } @mastersthesis{unidu:1841, author = {{Boro, Borna}}, title = {{Digitalizacija posrednika kao kanala distribucije}}, } @mastersthesis{unidu:1845, author = {{Cvjetanović, Marija}}, title = {{Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{unidu:1835, author = {{Drašković, Lukrecia}}, title = {{Dimenzije kvalitete u izgradnji prepozantljive marke hotelskog proizvoda}}, } @mastersthesis{unidu:1824, author = {{Božić, Kristina}}, title = {{Efekti učinaka i intenzitet utjecaja odabranih čimbenika na lojalnost marke proizvoda}}, } @mastersthesis{unidu:1796, author = {{Šimunović, Toni}}, title = {{Ekonomske posljedice Prvog svjetskog rata na Europu}}, } @mastersthesis{unidu:1836, author = {{Šurko, Tereza}}, title = {{Transformacija kanala distribucije u uvjetima digitalizacije}}, } @mastersthesis{unidu:1815, author = {{Kristović, Nikola}}, title = {{Utjecaj festivala na brending destinacije}}, } @mastersthesis{unidu:1663, author = {{Pećar, Jelena}}, title = {{Odrednice asertivne komunikacije}}, } @mastersthesis{unidu:1666, author = {{Manenica, Žana}}, title = {{Poslovno pregovaranje u APEC zemljama}}, } @mastersthesis{unidu:1667, author = {{Tomić, Petra}}, title = {{Poslovno pregovaranje u SAARC zemljama}}, } @mastersthesis{unidu:1676, author = {{Širić, Tomislav}}, title = {{Strategija i organizacijska kultura}}, } @mastersthesis{unidu:1661, author = {{Galić, Monika}}, title = {{Uloga komunikacije u upravljanju konfliktima}}, } @mastersthesis{unidu:1660, author = {{Bilopavlović, Iva}}, title = {{Uloga žena u međunarodnom poslovnom pregovaranju}}, } @mastersthesis{unidu:1647, author = {{Bušković, Lora}}, title = {{Razvoj socijalnog poduzetništva u Dubrovačko-neretvanskoj županiji}}, } @mastersthesis{unidu:1673, author = {{Butirić, Laura}}, title = {{Integrirani pritup izgradnje brenda destinacije temeljem komplementarnosti lokalnih proizvoda}}, } @mastersthesis{unidu:1678, author = {{Bratonja, Antonela}}, title = {{Trendovi u online rezervacijama u turizmu}}, } @mastersthesis{unidu:1650, author = {{Butigan, Ivan - Borna}}, title = {{Obiteljsko poduzetništvo}}, } @mastersthesis{unidu:1671, author = {{Rajš, Marijana}}, title = {{Strateško planiranje na primjeru hotelskog poduzeća Rixos Premium Dubrovnik}}, } @mastersthesis{unidu:1670, author = {{Mojaš, Mateo}}, title = {{Utjecaj informacijskih tehnologija u poduzetništvu}}, } @mastersthesis{unidu:1612, author = {{Šarić, Sandra}}, title = {{Poslovno pregovaranje u baltičkim republikama}}, } @mastersthesis{unidu:1596, author = {{Benić, Marija}}, title = {{Disintermedijacija i reintermedijacija kanala diistribucije kao odgovor na neizvjesnost}}, } @mastersthesis{unidu:1597, author = {{Kordić, Karmen}}, title = {{Metode internog marketinga u hotelskim poduzećima}}, } @mastersthesis{unidu:1600, author = {{Sentić, Danijel}}, title = {{Organizacijska dinamika i razvoj poduzeća}}, } @mastersthesis{unidu:1541, author = {{Šilje, Leonarda}}, title = {{Online platforme kao odgovor na dinamiku potražnje i strukturne promjene}}, } @mastersthesis{unidu:1499, author = {{Mjehović, Karla}}, title = {{Kritički pristup analizi okruženja tvrtke u dinamičkim uvjetima}}, } @mastersthesis{unidu:1394, author = {{Pijević, Marija}}, title = {{Analiza okoline marketinga kao pretpostavka konkurentnosti poduzeća}}, } @mastersthesis{unidu:1392, author = {{Pijević, Ani}}, title = {{Urbani turizam u kontekstu prostorne izvornosti - kao pretpostavke}}, } @mastersthesis{unidu:1321, author = {{Vuličević, Matej}}, title = {{Implementacija sustava upravljanja sigurnoću prehrane u poslovanju poduzeća "Valamar d.d."}}, } @mastersthesis{unidu:1561, author = {{Stanković, Marino}}, title = {{Primjena virtualne stvarnosti (VR) u sektoru usluga}}, } @mastersthesis{unidu:1318, author = {{Tomičić, Ivana}}, title = {{Turistička potražnja i novi trendovi kreiranja kanala distribucije}}, } @mastersthesis{unidu:1313, author = {{Vuić, Ivana}}, title = {{Novi modaliteti i okviri suradnje za jačanje kompetencija u prostoru organizatora putovanja}}, } @mastersthesis{unidu:1508, author = {{Vekić, Josipa}}, title = {{Specijalizacija u turizmu kao rezultat društvenih i ekonomskih promjena}}, } @mastersthesis{unidu:1258, author = {{Metković, Mara}}, title = {{Funkcije turističkih agencija}}, } @mastersthesis{unidu:1259, author = {{Gače, Karmen}}, title = {{Istraživanje povezanosti interne komunikacije sa zadovoljstvom poslom i lojalnošću zaposlenika}}, } @mastersthesis{unidu:1204, author = {{Brajak, Mirta}}, title = {{Inovativni alati u poslovanju organizatora putovanja}}, } @mastersthesis{unidu:1203, author = {{Djevojić, Cvijeta}}, title = {{Interni marketing i efikasnost poslovanja neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{unidu:1095, author = {{Škorvaga, Tea}}, title = {{Gastronomski značaj kamenica u svijetu}}, } @mastersthesis{unidu:1182, author = {{Manenica, Žana}}, title = {{Integracije posrednika u turizmu kao pretpostavka konkurentnosti}}, } @mastersthesis{unidu:1187, author = {{Butirić, Laura}}, title = {{Istraživanje povezanosti čimbenika odabira proizvoda na tržištu krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{unidu:1227, author = {{Božić, Kristina}}, title = {{Lojalnost marki proizvoda kao cilj i starteška prepostavka}}, } @mastersthesis{unidu:1173, author = {{Benić, Marija}}, title = {{Megatrendovi na tržištu putovanja i uloga posrednika}}, } @mastersthesis{unidu:1192, author = {{Zec, Josipa}}, title = {{Prednosti i problematika uvođenja controlinga u hotelu "Hilton Imperial Dubrovnik"}}, } @mastersthesis{unidu:1090, author = {{Grba, Ana}}, title = {{Značenje MICE segmenta u strukturi ponude proizvoda hotelskog poduzeća}}, } @mastersthesis{unidu:1101, author = {{Obradović, Roko}}, title = {{Bankarstvo Hrvatske u razdoblju velike ekonomske krize (1929.-1933.)}}, } @mastersthesis{unidu:1074, author = {{Šimunović, Maro}}, title = {{Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup}}, } @mastersthesis{unidu:1115, author = {{Jukić, Marta}}, title = {{Integracijski procesi u hotelskoj industriji u Hrvatskoj, koristi i ograničenja}}, } @mastersthesis{unidu:1075, author = {{Mamuzić, Ana}}, title = {{Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda}}, } @mastersthesis{unidu:1022, author = {{Primorac, Ante}}, title = {{Istraživanje utjecaja ICT na trendove ponašanja turista na tržištu organiziranih putovanja}}, } @mastersthesis{unidu:1112, author = {{Šerić, Luka}}, title = {{Manifestacije kao poticajni čimbenici razvoja turizma u odredištu}}, } @mastersthesis{unidu:1104, author = {{Radić, Antonio}}, title = {{Marketing menadžment u neprofitnom sektoru}}, } @mastersthesis{unidu:997, author = {{Omerčahić, Amar}}, title = {{Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice}}, } @mastersthesis{unidu:989, author = {{Glasnović, Blaž}}, title = {{"Izazov promjene" u poslovanju poduzeća na međunarodnom tržištu}}, } @mastersthesis{unidu:987, author = {{Omrčen, Monika}}, title = {{Upravljanje kvalitetom ključnih poslovnih procesa u hotelu "Croatia Cavtat"}}, } @mastersthesis{unidu:934, author = {{Benić, Marija}}, title = {{Diversifikacija proizvoda posrednika u turizmu - analitički pristup}}, } @mastersthesis{unidu:983, author = {{Milatić, Marijana}}, title = {{Boja kao element fizičkog okruženja uslužnih poduzeća}}, } @mastersthesis{unidu:948, author = {{Karlić, Nikoleta}}, title = {{Funkcija upravljanja zaštitom zdravlja i sigurnosti na radu u integralnom sustavu upravljanja hotela}}, } @mastersthesis{unidu:964, author = {{Kordić, Karmen}}, title = {{Oblici motivacije kao pretpostavka uspješnosti poslovanja hotelskog poduzeća}}, } @mastersthesis{unidu:953, author = {{Galjuf, Anamaria}}, title = {{Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unidu:814, author = {{Mantalica, Vicko}}, title = {{Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama}}, } @mastersthesis{unidu:772, author = {{Curić, Ivana}}, title = {{Ključne komponente procesa strateškog upravljanja u funkciji razvoja subjekata turističke ponude}}, } @mastersthesis{unidu:692, author = {{Marijanović, Božica}}, title = {{Društveno-odgovorni aspekti ponašanja organizatora putovanja na prostoru EU}}, } @mastersthesis{unidu:774, author = {{Talajić, Mijo}}, title = {{Industrija Rijeke do Prvog svjetskog rata}}, } @mastersthesis{unidu:694, author = {{Šimunović, Marija}}, title = {{Važnost odabira optimalnog prodajnog spleta kod posrednika u turizmu}}, } @mastersthesis{unidu:781, author = {{Brković Agović, Elma}}, title = {{Marketinške strategije u poslovanju poduzeća Franck d.d.}}, } @mastersthesis{unidu:672, author = {{Martić, Nikša}}, title = {{Poslovna praksa socijalnih poduzeća}}, } @mastersthesis{unidu:709, author = {{Kurtović, Ana}}, title = {{Utjecaj kružnih putovanja na valorizaciju čimbenika i razvoj proizvoda destinacije}}, } @mastersthesis{unidu:663, author = {{Perković, Tea}}, title = {{Upravljanje kvalitetom i optimizacija procesa u poduzeću Maestral d.d.}}, } @mastersthesis{unidu:666, author = {{Slade, Mario}}, title = {{Hallmark manifestacije i pripadajući društveno - ekonomski i učinici za razvoj proizvoda destinacije}}, } @mastersthesis{unidu:677, author = {{Sentić, Danijel}}, title = {{Internet kao kanal distribucije posrednika u turizmu - prednosti i nedostaci}}, } @mastersthesis{unidu:676, author = {{Sentić, Danijel}}, title = {{Internet kao kanal distribucije posrednika u turizmu - prednosti i nedostaci}}, } @mastersthesis{unidu:688, author = {{Butigan, Nino}}, title = {{Modaliteti i izazovi strateškom povezivanju subjekata turističkog posredovanja}}, } @mastersthesis{unidu:679, author = {{Tomičić, Ivana}}, title = {{Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača}}, } @mastersthesis{unidu:642, author = {{Srhoj, Iva}}, title = {{Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda}}, } @mastersthesis{unidu:611, author = {{Vuić, Ivana}}, title = {{Ugovori - pravni okvir kao temelj poslovne suradnje turističkih agencija i pružatelja turističkih usluga}}, } @mastersthesis{unidu:421, author = {{Vekić, Josipa}}, title = {{Marketinško upravljanje turističkom destinacijom}}, } @mastersthesis{unidu:424, author = {{Antunica, Nikica}}, title = {{Poljoprivreda u Hrvatskoj između dva svjetska rata}}, } @mastersthesis{unidu:422, author = {{Perić, Mislav}}, title = {{Sustav računovodstvene kontrole u trgovačkom društvu Valamar Riviera d.d.}}, } @mastersthesis{unidu:413, author = {{Brajak, Mirta}}, title = {{Transformacija kanala distribucije i efikasnost posredništva}}, } @mastersthesis{unidu:474, author = {{Đaković, Sanja}}, title = {{Inovativni oblici hotelske ponude}}, } @mastersthesis{unidu:481, author = {{Mamuzić, Ana}}, title = {{Istraživanje veze obilježja potrošača i sklonosti kupnji}}, } @mastersthesis{unidu:482, author = {{Bendeviš, Anđelka}}, title = {{Lokalne manifestacije u funkciji kreiranja identiteta turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unidu:484, author = {{Matuško, Božo}}, title = {{Promocija kao element marketinškog spleta u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima u Dubrovačko-neretvanskoj županiji}}, } @mastersthesis{unidu:472, author = {{Primorac, Ante}}, title = {{Sustavni pristup upravljanja kvalitetom u funkciji efikasnog plasmana turističkog proizvoda}}, } @mastersthesis{unidu:470, author = {{Kurilj, Matea}}, title = {{Ocjena zadovoljstva potrošača kvalitetom usluga smještaja u hotelu Hilton Imperial Dubrovnik}}, } @mastersthesis{unidu:495, author = {{Saltarić, Ana}}, title = {{Izobrazba kadrova turističkih agencija kao pretpostavka kontinuiteta poslovanja u dinamičnim uvjetima}}, } @mastersthesis{unidu:498, author = {{Violić, Valentina}}, title = {{Utjecaj novih tehologija na efikasnost plasmana proizvoda subjekata turističkog posredovanja}}, } @mastersthesis{unidu:465, author = {{Jurašić, Sara}}, title = {{Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{unidu:425, author = {{Asturić, Marijana}}, title = {{Utjecaj novih tehnologija na efikasnost plasmana proizvoda subjekata turističkog posredovanja}}, } @mastersthesis{unidu:231, author = {{Begović, Marija}}, title = {{Željeznica u Hrvatskoj do Prvog svjetskog rata}}, } @mastersthesis{unidu:75, author = {{Butigan, Nino}}, title = {{Modeli strateškog povezivanja posrednika u turizmu}}, } @mastersthesis{unidu:80, author = {{Radić, Franica}}, title = {{Razvoj turizma u Dubrovniku do Prvog svjetskog rata}}, } @mastersthesis{unidu:72, author = {{Gunjina, Branka}}, title = {{Perspektive razvoja posredništva u turizmu u uvjetima globalnih tržišnih promjena}}, } @mastersthesis{unidu:67, author = {{Vidak, Maja}}, title = {{Značenje lokalnih manifestacija za pozicioniranje turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unidu:49, author = {{Šimunović, Marija}}, title = {{Komplementarna uloga Interneta u poslovanju turističkih agencija}}, } @mastersthesis{unidu:50, author = {{Kasač, Lidija}}, title = {{Uloga inovacija u turizmu i razvoj poslovanja turoperatora}}, } @mastersthesis{unidu:33, author = {{Miloslavić, Mato}}, title = {{Položaj i perspektive dubrovačkog hotelijerstva u usporedbi s konkurentima na Mediteranu}}, } @mastersthesis{unidu:70, author = {{Butijer, Nikolina}}, title = {{Ključne komponente procesa marketinškog planiranja za potrebe funkcije turističkih manifestacija}}, } @mastersthesis{unidu:6, author = {{Lučić, Marija}}, title = {{Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja}}, }