@mastersthesis{unidu:2358, author = {{Ucović, Andrea}}, title = {{Digitalna transformacija poslovanja}}, } @mastersthesis{unidu:2372, author = {{Šibalić, Valentina}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva studentskim životom u Dubrovniku}}, } @mastersthesis{unidu:2360, author = {{Curić, Ana}}, title = {{Korištenje mobilnog marketinga u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{unidu:2371, author = {{Brajević, Nikša}}, title = {{Uloga cjenovne politike u internetskom okruženju na primjeru "Hotel More Dubrovnik"}}, } @mastersthesis{unidu:2362, author = {{Kraljević, Petra}}, title = {{Uloga mobilnog marketinga u turizmu}}, } @mastersthesis{unidu:2303, author = {{Kristić, Rebeka}}, title = {{Obilježja posjetitelja s brodova na kružnim putovanjima}}, } @mastersthesis{unidu:2298, author = {{Crnčević, Antonela}}, title = {{Plan i politika razvoja turizma Općine Konavle}}, } @mastersthesis{unidu:2233, author = {{Ivanic, Stefani}}, title = {{Etnocentrizam mladih potrošača}}, } @mastersthesis{unidu:2234, author = {{Mihajlović, Anna}}, title = {{Stavovi lokalnog stanovništva o razvoju turizma}}, } @mastersthesis{unidu:2232, author = {{Dobrašin, Ivana}}, title = {{Subliminalne poruke u procesu donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{unidu:2212, author = {{Bukvić, Zrinka}}, title = {{Cikloturizam poluotoka Pelješca u funkciji održivog razvoja}}, } @mastersthesis{unidu:2213, author = {{Musa, Iva}}, title = {{Vertikalno poslovno povezivanje u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{unidu:2219, author = {{Lošić, Šejla}}, title = {{Društvene mreže u funkciji izgradnje imidža poduzeća}}, } @mastersthesis{unidu:2229, author = {{Tomić, Katja}}, title = {{Nutritivni profil i gastronomska priprema mediteranskih namirnica}}, } @mastersthesis{unidu:2222, author = {{Zovko, Karla}}, title = {{Važnost menadžmenta u restoraterstvu}}, } @mastersthesis{unidu:2192, author = {{Kraljević, Jelena}}, title = {{Vjerski turizam i održivi razvoj}}, } @phdthesis{dsos:111, author = {{Mlivončić, Sanja}}, title = {{ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U KUPNJI BEZRECEPTNIH LIJEKOVA}}, } @mastersthesis{unidu:2106, author = {{Letunić, Jerko}}, title = {{Informacijsko-komunikacijske tehnologije u hotelskoj industriji u RH}}, } @mastersthesis{unidu:2107, author = {{Turić, Duje}}, title = {{Razvoj računalnih rezervacijskih sistema}}, } @mastersthesis{unidu:2093, author = {{Bandalo, Robert}}, title = {{Istraživanje lojalnosti marki "Hilton"}}, } @mastersthesis{unidu:2075, author = {{Žitek, Barbara}}, title = {{Percepcija Konavala kao destinacije aktivnog turizma}}, } @mastersthesis{unidu:2092, author = {{Rundo, Petra}}, title = {{Stavovi lokalnog stanovništva o uslugama prijevoznog poduzeća Libertas}}, } @mastersthesis{unidu:2109, author = {{Lučić, Miho}}, title = {{Uloga i značenje planiranja u turizmu}}, } @mastersthesis{unidu:2011, author = {{Njirić, Patricija}}, title = {{Stavovi loklane zajednice o okolišnim učincima turizma na turističku destinaciju: primjer Dubrovačko-neretvanske županije}}, } @mastersthesis{unidu:2015, author = {{Čizmić, Lucija}}, title = {{Utjecaj COVID-19 pandemije na turističke trendove otoka Mljeta: Uloga održivog turizma}}, } @mastersthesis{unidu:2009, author = {{Ferri-Dugandžić, Jelena}}, title = {{Ponašanja potrošača u turizmu}}, } @mastersthesis{unidu:2008, author = {{Kozić, Barbara}}, title = {{Upravljanje komunikacijskim alatima u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{unidu:1979, author = {{Ćibarić, Karla}}, title = {{Osobni čimbenici i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unidu:1973, author = {{Kovačić, Marina}}, title = {{Uloga prirodnih resursa u razvoju zdravstvenog turizma općine Dubrovačko primorje}}, } @mastersthesis{unidu:1972, author = {{Bulić, Nikoleta}}, title = {{Različiti stilovi rukovođenja u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{unidu:1895, author = {{Grbić, Pero}}, title = {{Integrirana marketinška komunikacija obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unidu:1833, author = {{Batista, Adrian}}, title = {{Modeliranje turističkog razvoja u funkciji planiranja}}, } @mastersthesis{unidu:1816, author = {{Palfi, Frano}}, title = {{Održivi turistički razvoj Republike Austrije}}, } @mastersthesis{unidu:1832, author = {{Bulum, Blaž}}, title = {{Planiranje turističkog razvoja}}, } @mastersthesis{unidu:1817, author = {{Šijaković, Angelina}}, title = {{Smjernice održivog turističkog razvoja otoka Korčule}}, } @mastersthesis{unidu:1831, author = {{Saulović, Martina}}, title = {{Sponzorstvo kao oblik marketinškog komuniciranja u sportu}}, } @mastersthesis{unidu:1794, author = {{Bukvić, Zrinka}}, title = {{Trendovi turističkog razvoja poluotoka Pelješca}}, } @mastersthesis{unidu:1798, author = {{Obradović, Roko}}, title = {{Utjecaj COVID-19 pandemije na turizam Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{unidu:1717, author = {{Obad, Anđela}}, title = {{Obilježja ličnosti i online kupnja}}, } @mastersthesis{unidu:1716, author = {{Vatović, Ana}}, title = {{Tehnike medijske manipulacije i persuazije}}, } @mastersthesis{unidu:1715, author = {{Kristić, Rebeka}}, title = {{Turistička satelitska bilanca Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{unidu:1645, author = {{Mihajlović, Anna}}, title = {{Turistička potrošnja}}, } @mastersthesis{unidu:1646, author = {{Nižić, Zdenka}}, title = {{Mobilni marketing i kupovno ponašanje generacije Z}}, } @mastersthesis{unidu:1674, author = {{Bošnjak, Stjepan}}, title = {{Industrijski razvoj Vukovara 1930-ih: tvornica Bata}}, } @mastersthesis{unidu:1672, author = {{Ivanic, Stefani}}, title = {{Subliminalne poruke u procesu donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{unidu:1599, author = {{Talajić, Mijo}}, title = {{Utjecaj velike ekonomske krize (1929.-1933.) na europsko gospodarstvo}}, } @mastersthesis{unidu:1594, author = {{Kraljević, Jelena}}, title = {{Horizontalno poslovno povezivanje u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{unidu:1595, author = {{Obuljen, Helena}}, title = {{Uloga glampinga u oporavku turizma nakon COVID-19 pandemije}}, } @mastersthesis{unidu:1526, author = {{Antunica, Nikica}}, title = {{Primjena marketinških strategija u poslovanju poduzeća hotel Hilton Imperial Dubrovnik}}, } @mastersthesis{unidu:1459, author = {{Čagalj, Katarina}}, title = {{Istraživanje navika korištenja društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{unidu:1449, author = {{Tolj, Marko}}, title = {{Upravljanje markom u mobilnoj industriji}}, } @mastersthesis{unidu:1478, author = {{Dišipulo, Dario}}, title = {{Organizacije turizma u Republici Hrvatskoj i zemljama Europske unije}}, } @mastersthesis{unidu:1468, author = {{Morović, Petra}}, title = {{Tajna kupnja}}, } @mastersthesis{unidu:1323, author = {{Bokarica, Marijana}}, title = {{Istraživanje lojalnosti korisnika usluga kompanije Croatia Airlines}}, } @mastersthesis{unidu:1311, author = {{Milić, Anita}}, title = {{Motivacija dubrovačkih srednjoškolaca za nastavak obrazovanja}}, } @mastersthesis{unidu:1294, author = {{Rajič, Margareta}}, title = {{Upravljanje online markom}}, } @mastersthesis{unidu:1512, author = {{Stražičić, Andrea}}, title = {{Nosivi kapacitet turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unidu:1508, author = {{Vekić, Josipa}}, title = {{Specijalizacija u turizmu kao rezultat društvenih i ekonomskih promjena}}, } @mastersthesis{unidu:1282, author = {{Curić, Ana}}, title = {{Analiza konkurentnosti zemalja članica EU na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{unidu:1520, author = {{Viskić, Marija}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva korisnika proizvoda/usluga poduzeća "DM"}}, } @mastersthesis{unidu:1542, author = {{Mišić, Nikoleta}}, title = {{Kongresni turizam u funkciji vremenske disperzije turističkog prometa}}, } @mastersthesis{unidu:1502, author = {{Kristić, Mario}}, title = {{Stavovi lokalne zajednice i održivi razvoj turizma}}, } @mastersthesis{unidu:1503, author = {{Čizmić, Lucija}}, title = {{Trendovi turističkog razvoja otoka Mljeta}}, } @mastersthesis{unidu:1226, author = {{Tomaš, Kristina}}, title = {{Pomorska društva u Kraljevini Srba, Hrvata i Slovenaca, odnosno Kraljevini Jugoslaviji}}, } @mastersthesis{unidu:1224, author = {{Vukas, Petar}}, title = {{Zdravstveni turizam na Austrijskom primorju}}, } @mastersthesis{unidu:1144, author = {{Vlašić, Antonia}}, title = {{Percipirani rizik i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unidu:1037, author = {{Batinović, Iva}}, title = {{Korištenje e-pošte marketinga u internetskom poslovanju}}, } @mastersthesis{unidu:1176, author = {{Obad, Anđela}}, title = {{Obilježja ličnosti i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unidu:1040, author = {{Lonza, Stjepan}}, title = {{Održivi turistički razvoj Republike Slovenije}}, } @mastersthesis{unidu:1134, author = {{Bošnjak, Marija}}, title = {{Situacijski čimbenici i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unidu:1035, author = {{Šijaković, Angelina}}, title = {{Turistički razvoj u gradovima pod zaštitom UNESCO-a}}, } @mastersthesis{unidu:1154, author = {{Kordić, Nikša}}, title = {{"Ispiranje mozga " u marketingu}}, } @mastersthesis{unidu:1147, author = {{Turuk, Anđela}}, title = {{Etika u marketinškoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{unidu:1146, author = {{Radić, Paulina}}, title = {{Istraživanje imidža turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unidu:1149, author = {{Batista, Adrian}}, title = {{Metode prognoziranja turističke potražnje}}, } @mastersthesis{unidu:1169, author = {{Medi, Mario}}, title = {{Potencijal i mogućnosti općine Ston za razvoj održivog turizma}}, } @mastersthesis{unidu:1167, author = {{Bupić, Katarina}}, title = {{Smjernice održivog razvoja turizma Općine Konavle}}, } @mastersthesis{unidu:1166, author = {{Gašić, Anja}}, title = {{Trendovi turističkog razvoja grada Dubrovnika}}, } @mastersthesis{unidu:1156, author = {{Galić, Monika}}, title = {{Turistička potrošnja i ekonomski učinci turizma}}, } @mastersthesis{unidu:1085, author = {{Zrno, Hijacinta}}, title = {{Etnocentrizam mladih potrošača}}, } @mastersthesis{unidu:1069, author = {{Vatović, Ana}}, title = {{Subliminalna percepcija i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unidu:979, author = {{Grmoja, Antonia}}, title = {{Turizam u Dubrovniku tijekom velike ekonomske krize (1929-1933)}}, } @mastersthesis{unidu:941, author = {{Njirić, Patricija}}, title = {{Eno-gastronomski turizam Dubrovačko-neretvanske županije}}, } @mastersthesis{unidu:945, author = {{Obuljen, Helena}}, title = {{Potencijal Dubrovačkog primorja za razvoj glamping turizma}}, } @mastersthesis{unidu:944, author = {{Belin, Petra}}, title = {{Marketinške strategije u poslovanju poduzeća H&M}}, } @mastersthesis{unidu:951, author = {{Nižić, Zdenka}}, title = {{Mobilni marketing u internetskom poslovanju}}, } @mastersthesis{unidu:852, author = {{Žitković, Petra}}, title = {{Istraživanje stavova studentske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{unidu:776, author = {{Curić, Ana}}, title = {{Filmski turizam u Dubrovniku}}, } @mastersthesis{unidu:695, author = {{Begović, Marija}}, title = {{Indikatori održivog turističkog razvoja Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{unidu:745, author = {{Ilić, Jelena}}, title = {{Politika razvoja turizma Republike Hrvatske i Malte}}, } @mastersthesis{unidu:793, author = {{Stražičić, Andrea}}, title = {{Uloga zdravstvenog turizma u produženju turističke sezone NP Mljet}}, } @mastersthesis{unidu:633, author = {{Gašpar, Lora}}, title = {{Upravljanje markom na primjeru kompanije Kraš}}, } @mastersthesis{unidu:634, author = {{Matana, Elena}}, title = {{Upravljanje markom u bankarskom sektoru RH: Primjer banke Privredna banka Zagreb}}, } @mastersthesis{unidu:682, author = {{Gnječ, Katarina}}, title = {{Analiza zadovoljstva korisnika usluga taksi prijevoza}}, } @mastersthesis{unidu:613, author = {{Šilje, Leonarda}}, title = {{Uloga OPG-ova u razvoju eno-gastronomskog turizma neobalnog dijela poluotoka Pelješca}}, } @mastersthesis{unidu:562, author = {{Milin, Branka}}, title = {{Etnocentrizam starijih hrvatskih potrošača}}, } @mastersthesis{unidu:563, author = {{Prčan, Marijana}}, title = {{Stavovi studenata Sveučilišta u Dubrovniku o kupovini proizvoda i usluga putem interneta}}, } @article{unidu:879, author = {{Pavlić, Ivana and Vojvodić, Katija and Puh, Barbara}}, title = {{Segmenting the Baby Boomer generation: An example of Croatian consumers}}, } @mastersthesis{unidu:533, author = {{Bošnjak, Rahela}}, title = {{Analiza implementacije marketinških aktivnosti na primjeru Zagrebačkog holdinga d.o.o.}}, } @mastersthesis{unidu:542, author = {{Jergović, Anita}}, title = {{Kulturna inteligencija i turizam}}, } @mastersthesis{unidu:409, author = {{Zrno, Hijacinta}}, title = {{Etnocentrizam mladih hrvatskih potrošača}}, } @mastersthesis{unidu:405, author = {{Vukić, Matea}}, title = {{Marketinška komunikacija kozmetičkih proizvoda i mladi segment potrošača}}, } @mastersthesis{unidu:411, author = {{Franulović-Žuvela, Latica}}, title = {{Mediji i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unidu:321, author = {{Begušić, Ivona}}, title = {{Brendiranje Dubrovnika kao filmske destinacije}}, } @mastersthesis{unidu:482, author = {{Bendeviš, Anđelka}}, title = {{Lokalne manifestacije u funkciji kreiranja identiteta turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unidu:376, author = {{Portolan, Darijan}}, title = {{Marketinška komunikacija i stavovi lokalnog stanovništva o razvoju golf turizma u Dubrovniku}}, } @mastersthesis{unidu:449, author = {{Dražeta, Lea}}, title = {{Sportski turizam u funkciji vremenske i prostorne disperzije turističkog razvoja}}, } @mastersthesis{unidu:438, author = {{Medi, Mario}}, title = {{Kulturno povijesni čimbenici razvoja turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unidu:425, author = {{Asturić, Marijana}}, title = {{Utjecaj novih tehnologija na efikasnost plasmana proizvoda subjekata turističkog posredovanja}}, } @mastersthesis{unidu:252, author = {{Vojvodić, Klara}}, title = {{Izvornost i održivi turistički razvoj}}, } @mastersthesis{unidu:510, author = {{Mitić, Dora}}, title = {{Izrada plana integrirane marketinške komunikacije "Linđo" Dubrovnik}}, } @mastersthesis{unidu:84, author = {{Marković, Mia}}, title = {{Doxey-ev indeks iritativnosti i održivi razvoj}}, } @mastersthesis{unidu:232, author = {{Boban, Ivona}}, title = {{Konkurentnost Republike Hrvatske na turističkom tržištu Europske unije}}, } @mastersthesis{unidu:83, author = {{Mišković, Ivica}}, title = {{Strukturne promjene u svjetskoj pomorskoj trgovini}}, } @mastersthesis{unidu:81, author = {{Širić, Monika}}, title = {{Tradicionalni i novi oblici interaktivne marketinške komunikacije}}, } @mastersthesis{unidu:67, author = {{Vidak, Maja}}, title = {{Značenje lokalnih manifestacija za pozicioniranje turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unidu:58, author = {{Bete, Paulina}}, title = {{Uloga turizma kao poluge razvoja gospodarstva Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{unidu:63, author = {{Matana, Elena}}, title = {{Upotreba tehnologije pri pružanju usluga u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{unidu:62, author = {{Juran, Tanja}}, title = {{Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unidu:31, author = {{Lučić, Katarina}}, title = {{Društveni, etički i pravni aspekti marketinške komunikacije}}, } @mastersthesis{unidu:32, author = {{Ševelj, Maris}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva korisnika programa lojalnosti u telekomunikacijskoj industriji}}, } @mastersthesis{unidu:41, author = {{Vučićević, Dajana}}, title = {{Upravljanje markom u online okruženju}}, }