prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje kvalitetom procesa na recepciji hotela
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Upravljanje kvalitetom procesa na recepciji hotela

Brajović, Jelena
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Brajović, J. (2020). Upravljanje kvalitetom procesa na recepciji hotela (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:683273

Brajović, Jelena. "Upravljanje kvalitetom procesa na recepciji hotela." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:683273

Brajović, Jelena. "Upravljanje kvalitetom procesa na recepciji hotela." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:683273

Brajović, J. (2020). 'Upravljanje kvalitetom procesa na recepciji hotela', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:683273

Brajović J. Upravljanje kvalitetom procesa na recepciji hotela [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2020 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:683273

J. Brajović, "Upravljanje kvalitetom procesa na recepciji hotela", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:683273

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.