Boban, P. (2016). Obilježja i značaj marketing miksa u internetskom okruženju (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:527231
Boban, Petra. "Obilježja i značaj marketing miksa u internetskom okruženju." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:527231
Boban, Petra. "Obilježja i značaj marketing miksa u internetskom okruženju." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:527231
Boban, P. (2016). 'Obilježja i značaj marketing miksa u internetskom okruženju', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:527231
Boban P. Obilježja i značaj marketing miksa u internetskom okruženju [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:527231
P. Boban, "Obilježja i značaj marketing miksa u internetskom okruženju", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:527231