Rad nije dostupan
završni rad
Obilježja i značaj marketing miksa u internetskom okruženju

Petra Boban (2016)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Boban, P. (2016). Obilježja i značaj marketing miksa u internetskom okruženju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:527231

Boban, Petra. "Obilježja i značaj marketing miksa u internetskom okruženju." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:527231

Boban, Petra. "Obilježja i značaj marketing miksa u internetskom okruženju." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:527231

Boban, P. (2016). 'Obilježja i značaj marketing miksa u internetskom okruženju', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 16.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:527231

Boban P. Obilježja i značaj marketing miksa u internetskom okruženju [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 16.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:527231

P. Boban, "Obilježja i značaj marketing miksa u internetskom okruženju", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:527231