prikaz prve stranice dokumenta Lojalnost marki proizvoda kao cilj i starteška prepostavka
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Lojalnost marki proizvoda kao cilj i starteška prepostavka

Božić, Kristina (2019)
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Božić, K. (2019). Lojalnost marki proizvoda kao cilj i starteška prepostavka (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:170445

Božić, Kristina. "Lojalnost marki proizvoda kao cilj i starteška prepostavka." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:170445

Božić, Kristina. "Lojalnost marki proizvoda kao cilj i starteška prepostavka." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:170445

Božić, K. (2019). 'Lojalnost marki proizvoda kao cilj i starteška prepostavka', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 13.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:170445

Božić K. Lojalnost marki proizvoda kao cilj i starteška prepostavka [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2019 [pristupljeno 13.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:170445

K. Božić, "Lojalnost marki proizvoda kao cilj i starteška prepostavka", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:170445

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.