Ćimić, S. (2020). Nedoumice s kojima se klijenti susreću pri donošenju odluka o kupnji hotelskog proizvoda (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:510023
Ćimić, Srđan. "Nedoumice s kojima se klijenti susreću pri donošenju odluka o kupnji hotelskog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:510023
Ćimić, Srđan. "Nedoumice s kojima se klijenti susreću pri donošenju odluka o kupnji hotelskog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:510023
Ćimić, S. (2020). 'Nedoumice s kojima se klijenti susreću pri donošenju odluka o kupnji hotelskog proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:510023
Ćimić S. Nedoumice s kojima se klijenti susreću pri donošenju odluka o kupnji hotelskog proizvoda [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2020 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:510023
S. Ćimić, "Nedoumice s kojima se klijenti susreću pri donošenju odluka o kupnji hotelskog proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:510023