Drašković, L. (2021). Dimenzije kvalitete u izgradnji prepozantljive marke hotelskog proizvoda (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:075278
Drašković, Lukrecia. "Dimenzije kvalitete u izgradnji prepozantljive marke hotelskog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:075278
Drašković, Lukrecia. "Dimenzije kvalitete u izgradnji prepozantljive marke hotelskog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:075278
Drašković, L. (2021). 'Dimenzije kvalitete u izgradnji prepozantljive marke hotelskog proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:075278
Drašković L. Dimenzije kvalitete u izgradnji prepozantljive marke hotelskog proizvoda [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2021 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:075278
L. Drašković, "Dimenzije kvalitete u izgradnji prepozantljive marke hotelskog proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:075278