Ćimić, A. (2024). Komunikacija umjetnom inteligencijom kao jedan od pokazatelja kvalitete usluge na primjeru hotela s pet zvjezdica mediteranskog područja (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:530183
Ćimić, Ana. "Komunikacija umjetnom inteligencijom kao jedan od pokazatelja kvalitete usluge na primjeru hotela s pet zvjezdica mediteranskog područja." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:530183
Ćimić, Ana. "Komunikacija umjetnom inteligencijom kao jedan od pokazatelja kvalitete usluge na primjeru hotela s pet zvjezdica mediteranskog područja." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:530183
Ćimić, A. (2024). 'Komunikacija umjetnom inteligencijom kao jedan od pokazatelja kvalitete usluge na primjeru hotela s pet zvjezdica mediteranskog područja', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:530183
Ćimić A. Komunikacija umjetnom inteligencijom kao jedan od pokazatelja kvalitete usluge na primjeru hotela s pet zvjezdica mediteranskog područja [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:530183
A. Ćimić, "Komunikacija umjetnom inteligencijom kao jedan od pokazatelja kvalitete usluge na primjeru hotela s pet zvjezdica mediteranskog područja", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:530183