prikaz prve stranice dokumenta Kano model u mjerenju zadovoljstva potrošača
Rad nije dostupan
diplomski rad
Kano model u mjerenju zadovoljstva potrošača

Đukić, Ivana
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Đukić, I. (2016). Kano model u mjerenju zadovoljstva potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:781137

Đukić, Ivana. "Kano model u mjerenju zadovoljstva potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:781137

Đukić, Ivana. "Kano model u mjerenju zadovoljstva potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:781137

Đukić, I. (2016). 'Kano model u mjerenju zadovoljstva potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 22.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:781137

Đukić I. Kano model u mjerenju zadovoljstva potrošača [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 22.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:781137

I. Đukić, "Kano model u mjerenju zadovoljstva potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:781137

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.