Kordić, N. (2019). "Ispiranje mozga " u marketingu (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:733366
Kordić, Nikša. ""Ispiranje mozga " u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:733366
Kordić, Nikša. ""Ispiranje mozga " u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:733366
Kordić, N. (2019). '"Ispiranje mozga " u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:733366
Kordić N. "Ispiranje mozga " u marketingu [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2019 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:733366
N. Kordić, ""Ispiranje mozga " u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:733366