prikaz prve stranice dokumenta "Ispiranje mozga " u marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
"Ispiranje mozga " u marketingu

Kordić, Nikša
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Kordić, N. (2019). "Ispiranje mozga " u marketingu (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:733366

Kordić, Nikša. ""Ispiranje mozga " u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:733366

Kordić, Nikša. ""Ispiranje mozga " u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:733366

Kordić, N. (2019). '"Ispiranje mozga " u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 27.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:733366

Kordić N. "Ispiranje mozga " u marketingu [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2019 [pristupljeno 27.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:733366

N. Kordić, ""Ispiranje mozga " u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:733366

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.