Božić, K. (2019). Lojalnost marki proizvoda kao cilj i starteška prepostavka (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:170445
Božić, Kristina. "Lojalnost marki proizvoda kao cilj i starteška prepostavka." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:170445
Božić, Kristina. "Lojalnost marki proizvoda kao cilj i starteška prepostavka." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:170445
Božić, K. (2019). 'Lojalnost marki proizvoda kao cilj i starteška prepostavka', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:170445
Božić K. Lojalnost marki proizvoda kao cilj i starteška prepostavka [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2019 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:170445
K. Božić, "Lojalnost marki proizvoda kao cilj i starteška prepostavka", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:170445