Dodig, N. (2019). Medijatizacija odnosa s javnostima u turizmu (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:924352
Dodig, Nikola. "Medijatizacija odnosa s javnostima u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:924352
Dodig, Nikola. "Medijatizacija odnosa s javnostima u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:924352
Dodig, N. (2019). 'Medijatizacija odnosa s javnostima u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:924352
Dodig N. Medijatizacija odnosa s javnostima u turizmu [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2019 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:924352
N. Dodig, "Medijatizacija odnosa s javnostima u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:924352