prikaz prve stranice dokumenta Mobilni marketing i kupovno ponašanje generacije Z
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Mobilni marketing i kupovno ponašanje generacije Z

Nižić, Zdenka
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Nižić, Z. (2021). Mobilni marketing i kupovno ponašanje generacije Z (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:426018

Nižić, Zdenka. "Mobilni marketing i kupovno ponašanje generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:426018

Nižić, Zdenka. "Mobilni marketing i kupovno ponašanje generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:426018

Nižić, Z. (2021). 'Mobilni marketing i kupovno ponašanje generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:426018

Nižić Z. Mobilni marketing i kupovno ponašanje generacije Z [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2021 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:426018

Z. Nižić, "Mobilni marketing i kupovno ponašanje generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:426018

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.