Bošnjak, M. (2021). Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355
Bošnjak, Marija. "Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355
Bošnjak, Marija. "Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355
Bošnjak, M. (2021). 'Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355
Bošnjak M. Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2021 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355
M. Bošnjak, "Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355