Naslov Marketinške strategije u poslovanju Sveučilišta u Dubrovniku
Naslov (engleski) Marketing Strategies in Business Practice of University of Dubrovnik
Autor Sabina Ćimić
Mentor Marija Dragičević Ćurković (mentor)
Član povjerenstva Matea Matić Šošić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Marija Martinović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Dubrovniku (Ekonomski fakultet) Dubrovnik
Datum i država obrane 2021-09-30, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Suvremeno doba u kojem živimo i svjedočimo skoro svakodnevnom napretku modernih tehnologija, općoj globalizaciji i povezivanju ljudi iz svih kutaka svijeta putem različitih društvenih mreža, neprofitne organizacije, a posebice ustanove u visokoškolskom obrazovanju, moraju svoje djelovanje u mnogome promijeniti i prilagoditi tržištu na kojem se u zadnja dva desetljeća javlja sve veća konkurencija.
Iako neprofitnim organizacijama, a posebice javnim visokoškolskim ustanovama, nije primarno stjecanje profita nego obrazovanje i postizanje znanstvenih postignuća, danas se sve više moraju okretati tržišnom načinu poslovanja i graditi marketinške strategije na diferencijaciji kako bi bili vidljivi u sektoru obrazovanja i atraktivni budućim studentima. Ulaskom Hrvatske u Europsku Uniju, s jedne strane, mladim ljudima se otvorila mogućnost da obrazovanje stječu diljem Europe na prestižnim sveučilištima, a s druge strane, hrvatska sveučilišta trebaju uložiti napore kako bi isto tako bila prepoznata i poželjna za obrazovanje mladim ljudima iz cijele Europe.
Upravo stoga, potrebno je učiniti iskorak i kroz kvalitetne i suvremene studijske programe, pokretanje studijskih programa na engleskom jeziku, usklađivanje studijskih programa s programima europskih sveučilišta, postati prepoznatljiva i vidljiva na europskom nivou. Mladim ljudima koji nakon srednjoškolskog obrazovanja odlučuju o svojem daljnjem obrazovanju, jednim klikom miša dostupne su sve informacije o studiju ili sveučilištu na koje se žele upisati. Većina sveučilišta imaju vlastitu web stranicu i prisutna su na svim aktualnim društvenim mrežama što je važna polazna točka odabira i usmjeravanja marketinške strategije. Stoga, imidž i vidljivost na društvenim mrežama treba graditi promišljeno, ističući komparativne prednosti sveučilišta koje će na prvi pogled privući budućeg studenta i zainteresirati ga za studij baš na tom sveučilištu.
Sažetak (engleski) The modern age in which we live and witness the almost daily progress of modern technologies, general globalization and connecting people from all over the world through various social networks, non-profit organizations, and especially institutions in higher education, must change their activities and adapt to the market. the last two decades have seen increasing competition. Although non-profit organizations, and especially public higher education institutions, do not primarily make profits but education and scientific achievements, today they increasingly have to turn to the market way of doing business and build marketing strategies on differentiation to be visible in the education sector and attractive to future students. With Croatia's accession to the European Union, on the one hand, young people have the opportunity to study throughout Europe at prestigious universities, and on the other hand, Croatian universities should make efforts to be recognized and desirable for education to young people from all over Europe. Precisely for this reason, it is necessary to make a step forward through quality and modern study programs, launching study programs in English, harmonizing study programs with the programs of European universities, becoming recognizable and visible at the European level. For young people who decide on their further education after high school, all the information about the study or university they want to enroll in is available with one click of the mouse. Most universities have their own website and are present on all current social networks which is an important starting point for choosing and directing a marketing strategy. Therefore, the image and visibility on social networks should be built thoughtfully, emphasizing the comparative advantages of the university that will at first glance attract future students and interest them to study at that university.
Ključne riječi
neprofitne organizacije
visokoškolske obrazovne ustanove
obrazovanje
strategije marketinga
Ključne riječi (engleski)
non-profit organizations
higher education institutions
education
marketing strategies
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:155:843902
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Turizam, Marketing, Međunarodna trgovina, IT menadžment Smjer: Marketing Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra poslovne ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Javna napomena 4263
Datum i vrijeme pohrane 2021-10-06 10:19:05