Mihaljević, N. (2021). Primjena marketinškog miksa Royal Caribbean International-a (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:783659
Mihaljević, Nikola. "Primjena marketinškog miksa Royal Caribbean International-a." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:783659
Mihaljević, Nikola. "Primjena marketinškog miksa Royal Caribbean International-a." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:783659
Mihaljević, N. (2021). 'Primjena marketinškog miksa Royal Caribbean International-a', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:783659
Mihaljević N. Primjena marketinškog miksa Royal Caribbean International-a [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2021 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:783659
N. Mihaljević, "Primjena marketinškog miksa Royal Caribbean International-a", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:783659