diplomski rad
Utjecaj festivala na brending destinacije

Kristović, Nikola
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Kristović, N. (2021). Utjecaj festivala na brending destinacije (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:763734

Kristović, Nikola. "Utjecaj festivala na brending destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:763734

Kristović, Nikola. "Utjecaj festivala na brending destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:763734

Kristović, N. (2021). 'Utjecaj festivala na brending destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:763734

Kristović N. Utjecaj festivala na brending destinacije [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2021 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:763734

N. Kristović, "Utjecaj festivala na brending destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:763734

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.