diplomski rad
Sponzorstvo kao oblik marketinškog komuniciranja u sportu

Saulović, Martina
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Saulović, M. (2021). Sponzorstvo kao oblik marketinškog komuniciranja u sportu (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:487999

Saulović, Martina. "Sponzorstvo kao oblik marketinškog komuniciranja u sportu." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:487999

Saulović, Martina. "Sponzorstvo kao oblik marketinškog komuniciranja u sportu." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:487999

Saulović, M. (2021). 'Sponzorstvo kao oblik marketinškog komuniciranja u sportu', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:487999

Saulović M. Sponzorstvo kao oblik marketinškog komuniciranja u sportu [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2021 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:487999

M. Saulović, "Sponzorstvo kao oblik marketinškog komuniciranja u sportu", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:487999

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.