prikaz prve stranice dokumenta Dimenzije kvalitete u izgradnji prepozantljive marke hotelskog proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Dimenzije kvalitete u izgradnji prepozantljive marke hotelskog proizvoda

Drašković, Lukrecia
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Drašković, L. (2021). Dimenzije kvalitete u izgradnji prepozantljive marke hotelskog proizvoda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:075278

Drašković, Lukrecia. "Dimenzije kvalitete u izgradnji prepozantljive marke hotelskog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:075278

Drašković, Lukrecia. "Dimenzije kvalitete u izgradnji prepozantljive marke hotelskog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:075278

Drašković, L. (2021). 'Dimenzije kvalitete u izgradnji prepozantljive marke hotelskog proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 18.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:075278

Drašković L. Dimenzije kvalitete u izgradnji prepozantljive marke hotelskog proizvoda [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2021 [pristupljeno 18.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:075278

L. Drašković, "Dimenzije kvalitete u izgradnji prepozantljive marke hotelskog proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:075278

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.