Sveučilište u Dubrovniku Fakultet elektrotehnike i primijenjenog računarstva
Citirajte ovaj rad
Kuzman, M. (2022). Razvoj i implementacija holografske tehnologije u ozbiljnu igru za učenje geometrijskih tijela (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:821851
Kuzman, Martin. "Razvoj i implementacija holografske tehnologije u ozbiljnu igru za učenje geometrijskih tijela." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:821851
Kuzman, Martin. "Razvoj i implementacija holografske tehnologije u ozbiljnu igru za učenje geometrijskih tijela." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:821851
Kuzman, M. (2022). 'Razvoj i implementacija holografske tehnologije u ozbiljnu igru za učenje geometrijskih tijela', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:821851
Kuzman M. Razvoj i implementacija holografske tehnologije u ozbiljnu igru za učenje geometrijskih tijela [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2022 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:821851
M. Kuzman, "Razvoj i implementacija holografske tehnologije u ozbiljnu igru za učenje geometrijskih tijela", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:821851