Martić, D. (2022). Lean poslovanje u ulozi unaprjeđenja kvalitete procesa (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:788246
Martić, Dolores. "Lean poslovanje u ulozi unaprjeđenja kvalitete procesa." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:788246
Martić, Dolores. "Lean poslovanje u ulozi unaprjeđenja kvalitete procesa." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:788246
Martić, D. (2022). 'Lean poslovanje u ulozi unaprjeđenja kvalitete procesa', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:788246
Martić D. Lean poslovanje u ulozi unaprjeđenja kvalitete procesa [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2022 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:788246
D. Martić, "Lean poslovanje u ulozi unaprjeđenja kvalitete procesa", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:788246