Lošić, Š. (2023). Društvene mreže u funkciji izgradnje imidža poduzeća (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:731048
Lošić, Šejla. "Društvene mreže u funkciji izgradnje imidža poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:731048
Lošić, Šejla. "Društvene mreže u funkciji izgradnje imidža poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:731048
Lošić, Š. (2023). 'Društvene mreže u funkciji izgradnje imidža poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:731048
Lošić Š. Društvene mreže u funkciji izgradnje imidža poduzeća [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2023 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:731048
Š. Lošić, "Društvene mreže u funkciji izgradnje imidža poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:731048