Naslov Dokumentacija u postupcima javne nabave
Naslov (engleski) Documentation in Public Procurement Procedures
Autor Antonija Pačarić
Mentor Cvijeta Djevojić (mentor)
Član povjerenstva Zorica Krželj Čolović (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Jasna Bagović Mostahinić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Dubrovniku (Ekonomski fakultet) Dubrovnik
Datum i država obrane 2023-09-27, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Pravo Upravno pravo i uprava
Sažetak Predmet završnog rada je dokumentacija u postupcima javne nabave. Javna nabava je kompleksan i slojeviti sustav koji na profesionalan i ozbiljan način provodi postupke nabave robe, radova i usluga s ciljem sklapanja ugovora između naručitelja i ponuditelja. Drugim riječima, država, kao širi pojam, ugovara poslove s privatnim sektorom. Posebnost sustava javne nabave je u tome da formalno provodi postupke ugovaranja odnosa, što pridonosi izbjegavanju pogodovanja, a u konačnici i sukobima interesa. Cilj je ostvariti zadovoljenje financijskih očekivanja, tj. vrijednosti za najnižu cijenu. Kako bi formalna priroda svih postupaka javne nabave ostala efikasna i uravnotežena, naglasak je na kvalitetnoj pripremi sve potrebne dokumentacije, zahtjeva za pokretanje javne nabave, kriterija za odabir ponuda, te na kraju prikazivanja važnosti izvješća o javnoj nabavi. Navedene aktivnosti u konačnici rezultiraju uspjehom uključenih strana te kvalitetnim sklapanjem okvirnih sporazuma i ugovora, koji su rezultat transparentnog, pravednog i prema svim sudionicima jednakog tržišnog nadmetanja. U radu će se spomenuti i usklađenost zakonodavstva i provedbenih propisa Zakona o javnoj nabavi Republike Hrvatske sa pravnim normama Europske unije, čija je Republika Hrvatska ravnopravna članica.
Sažetak (engleski) The subject of this work is documentation in public procurement procedures. Public procurement is a complex and layered system that carries out the procurement of goods, works and services in a professional and serious manner with the aim of concluding a contract between the client and the tenderer. In other words, the state, as a broader term, contracts business with the private sector. The special feature of the public procurement system is that it formally implements procedures for contracting relationships, which contributes to avoiding favoritism and, ultimately, conflicts of interest. The goal is to meet financial expectations, value for the lowest price. In order for the formal nature of all public procurement procedures to remain efficient and balanced, the emphasis is on quality preparation of all necessary documentation, requirements for initiating public procurement, criteria for selecting bids, and finally showing the importance of public procurement reports. The aforementioned activities ultimately result in the success of the involved parties and the conclusion of quality framework agreements and contracts, which are the result of transparent, fair and equal market competition for all participants. The work will also mention the compliance of the legislation and implementing regulations of the Law on Public Procurement of the Republic of Croatia with the legal norms of the European Union, of which the Republic of Croatia is an equal member.
Ključne riječi
javna nabava
dokumentacija u javnoj nabavi
sudionici
Zakon o javnoj nabavi
Ključne riječi (engleski)
public procurement
documentation in public procurement
participants
public procurement act
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:155:314147
Studijski program Naziv: Financijski menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: prijediplomski Akademski / stručni naziv: prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) financijskog menadžmenta (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-10-13 10:57:55